100814

En lördag som denna beskrivs som solig och rätt kvav till väderleken. Det fick pappa och jag känna då vi promenerade runt sjön tidigare, puh.
Trion, pappa, Isak och jag, var också och fikade för en stund sedan, på Lennarts. Det blev en kopp kaffe med en fralla och en blåbärs mazarin för min del. :)
Eftersom tattoo höll på på torget så hörde vi orkestrarnas spel dessutom!

Vi har handlat lite gott till ikväll, som cashewnötter och mörk choklad med blåbär, vilken jag ville testa. :) Senare kanske jag kör ett pass på gymmet, och sedan chillar väl familjen vid teven vilket blir mys. :)

Kyssar på halsen. ;*

Fråga inte om posen... Just did something, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0