100808

Hej hej!

Idag är det ingen vanlig dag- för det är min mammas födelsedag! Så ett stort grattis till mamsen!

Mormor, morfar och Johannes kommer hit runt kl 14. Då firar vi mamma med lite gott fikabröd, som vi just nu håller på att baka. Mamma har nyss fixat iordning en tuppkaka med blåbär, mörk choklad och hackad mandel på. Och jag ska snart rulla chokladbollar.

Ikväll funderar vi på att gå ut och äta någon god pizza, isåfall på Keskins, för deras pizzor är godast!
Men pappa och Isak kommer hem från hockeyskolan idag, och han messade mig igår och skrev att de kommer runt kl 16.30 idag. Så vi får se hur vi gör.

Jag tog ett mobilkort på min outfit idag förut. Så jag tänkte messa den till bloggen nu. :)
Ha en bra dag. Kyssar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0