April 6th

Hejsan.

Det är skönt att det är påskledigt nu, i 10 dagar, fast nu är det typ 5 dagar kvar. =)
Idag har jag hängt på Amanda till Norrström, ett "öppet hus" som det kallas, där man kan hänga och ibland utövar man olika aktiviteter.
Som idag då vi fick hjälpas åt att göra ett påskbord. Vi skar potatis och lök till Janssons Frestelse och sedan dukade vi bordet.
Det var väldigt gott, men hur mättande som helst! ;)

Sedan sjöng vi Lips! Jag och Amanda sjöng bl.a "Broken strings" med James Morrison & Nelly Furtado. Den är så bra och det gick hur bra som helst för mig på den! Lite för bra så att det bliev tjaffs.. mellan oss. Inget jag tar upp nu, men det var inte speciellt kul! :s

Nu är jag hemma, i våran nya lägenhet som vi nu bor i med pappa.
Dags för lite middag nu. Lasagne blir det. Gott gott!
Blir kanske att jag går/cyklar till gymmet sedan, så att jag får röra på mig lite. Vore himla skönt! :D

Vi kanske hörs lite senare?
Kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0