100411

God morgon.

Idag känns det inte riktigt som söndag, vilket det är. Igår kändes det nämligen som söndag- och då måste det väl kännas som måndag idag.. Nej, för om det var måndag skulle det vara skola idag. Imorgon är det måndag och skola. Det har varit ett väldigt skönt påsklov tycker jag. Men det är klart man vill ha längre lov!

Igår var Isak och jag ute och cyklade en sväng under kvällen. Han ville åka lite på BMX- banan så vi åkte dit och körde. Jag tyckte att kullarna var läskiga att åka i och typ fastnade uppe på dem hela tiden, asså inte fastnade bokstavligt talat, utan tvekade en bra stund innan jag åkte ner. Men Isak peppade mig och när jag tillslut klarat alla så blev jag glad! Haha. =)
Men sedan cyklade vi vidare. Vi åkte till Vildparken och gungade lite. Men sedan blev det kallt, så vi cyklade hemåt.
Jag gick och köpte korv, korvbröd och rostad lök så att vi kunde testa att grilla i pappas nya grillpanna han fick i födelsedagspresent.
När jag gick en bit från Willys och nästan var framme, så gick det en man på andra sidan, en utländsk man, och bara glodde på mig ganska intenstivt. Och jag gick sedan om honom och in på Willys.
Och när jag stod vid korven så gick han förbi där och glodde sådär igen. Jag har fobi för sådant..
Så jag smsade Josefine (Jozzan) och frågade om hon kunde komma ner till Willys. Men hon pratade tydligen i telefon då.
Så tankarna gick bara runt "tänk om han väntar utanför på mig, och...". Haha. Jag gick tillslut till kassan och betalade och gick ut i mörkret, tittade mig omkring och när kusten såg klar ut, gick jag raskt hemåt.

Jag har funderat på att renovera min blogg, fixa ny bloggdesgin. Men jag är inte världsbäst på det, för jag har inga bra program. Blir väl paint isåfall..
Och sedan börja blogga lite mer regelbundet kanske?
Börja skriva de där bokrecensionerna också...

Har lite att fixa idag då, om det nu blir så.
Ska nog ta en dusch nu och fixa lite.
Fin... söndag var det, till er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0