100409

Godmorgon.

Det har hänt lite skumt in my life den här veckan, hoho.
Det första som hände var när jag lagt mig, eller jag hade smsat med en kille och sedan lade jag mobilen upp och ned på min bäddsoffas ärmstöd.
Då jag vaknade på morgonen låg inte min mobb där längre, så jag började kolla ner på golvet efter den, i undran om att den hade åkt ner, att jag hade råkat vifta ner den i sömnen alltså- men icke.
Istället fann jag den i sängen och på något sätt hade jag råkat trycka igång internet på den! Antingen råkade jag göra det när jag la den ifrån mig innan jag somnade, eller råkade jag trycka mig in där i sömnen! Trycka av knapplås och hela köret i sömnen? Man vet aldrig! Isåfall både går-, pratar och gör jag saker i sömnen, scary!
Det kan bli en riktigt hög halebop- räkning om internet varit igång hela natten ju, hel*etes f*n! =(

Sedan var det igår, då pappa och jag var ute och joggade.
När vi var en bra bit hemifrån så började jag få magknip och saktade in och gick istället. Pappa fortsatte springa, han peppade mig, men fortsatte. Han tog ett varv till medan jag gick där samtidigt som min mage började sättas igång på riktigt.
Asså, det kändes som att innehållet skulle pressas ur mig i vilken sekund som helst under min hemska hemgång. Jag gick som en gammal tant längs gatorna och led. Jag hade tankar om att gå in i skogen och göra mitt akuta behov eller hoppa i ån och skita där, eller ringa på någon och fråga om jag fick låna dasset. Herregud, ni förstår hur akut det var då alltså?!
När jag sprungit upp för trappuppgången rann det nästan ur mig, så jag fumlade med nyckeln och sprang in på närmsta toa med skor och hela köret! Vilken PANIK!!! Jag var helt utmattad efteråt...

Det var det! Haha!
Pappa och jag ska strax till gymmet och träna. =)

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0