090914

Hej blöggen !

Jag gick till skolan idag, trots min förkylning och näsan som rann, men äh, jag grejjade det!
Först började vi med handledning, vi ska ha skoljogg på fredag och då fick vi välja mellan Triathlon- loppet eller det traditionella. Triathlon innebär 200 m simning i sjön, en cykeltur runt Hunsnäsen och sedan en jogginrunda i spåret. Den traditionella är endast runt Hunsnäsen, man får gå eller springa. Jag valde ju då det traditionella, om jag är förkyld vill jag ju inte anstränga mig så pass.
Efter handledningen hade vi idrott, som jag inte var med direkt på. Agnes, Amanda och jag gick en promenad istället.
Sedan hade vi textilslöjd och matematik på Linnéskolan + lunch, tillbaka till vår skola och så språk, vi hade vikare eftersom Monika var sjuk och sedan SO.
De hade läxförhör med betygsättning i fredags förra veckan, när jag var sjuk. Typiskt. Men det gjorde inget, när jag fick se en efter en gå in i rummet bredvid och bli betygsatta av Jonas. Det var 10/19 som fick ett svagt G och resten fick då... de fick helt enkelt inget betyg.
Det verkade vara ett ganska knepigt förhör, men jag tänker läsa på så mycket jag kan på stencilen och de sidor man skulle läsa till onsdag, då jag och två andra som också var sjuka ska göra sitt.
 
Pluggade på lite när jag kom hem ute i det fina höstvädret. Sååå härligt! Och när mamma kom hem gjorde hon pannkakor med blåbär. Sååå gott!! =)

Nu ska jag ta en dusch och varva ner.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0