14's

1. Jag är väldigt nostalgisk av mig.
2. Om jag vore ett djur skulle jag vara en hund eller en delfin. Delfiner har alltid fascinerat mig!
3. Jag älskar att skriva! Hade en dator en gång i tiden full av egenskrivda noveller, som tyvärr rök med datorn när den gick sönder eller vad det nu var som hände. Har börjat skriva lite smått nu igen, när jag har lust och inspiration kan jag få skrivar- ryck.
4. Jag är inne i en jobbig, deppig period just nu.
5. Twilight- serien av Stephenie Meyer är de bästa böcker jag läst! Helt otroliga, de har verkligen förtrollat mig!
6. De snyggaste kändis- hunkarna är enligt mig Johnny Depp, Robert Pattinson och Leonardo Dicaprio.
7. Jag är väldigt lik Bella Swan i Twilight till personligheten.
8. Min musiksmak är väldigt varierande. Jag lyssnar på allt från rock & pop till klassisk musik.
9. Jag tycker att det är vackert att vara blek och det skulle aldrig falla sig inför mig att börja sola solarium!
10. I framtiden vill jag antingen jobba med något inom sjukvården, skriva eller att skådespela, det sista skulle vara skitkul, verkligen!
11. Jag har usel kroppskordination och försöker öva upp den genom dansen på intressevalet i skolan.
12. Jag håller mig i form genom att gymma 2-3 ggr i veckan och att springa/promenera. 
13. Jag avgudar choklad, i alla dess sorter! 
14. Naturen är det vackraste som finns och där känner jag mig trygg. 
  

Kommentarer
Postat av: sofia

hihi de va mycket som är likt mig :)<3

2009-09-12 @ 18:08:32
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0