språkresor

ÅH, det skulle vara något oförglömligt, mitt livs äventyr!
Har snackat med Stephanie en stund på MSN, och hon ska till England på språkresa nästa år!
Jag vill också, vill vill vill!
Det finns att välja mellan bl.a STS eller EF:s språkresor, och EF ska nog vara mer budget.
Pris för två veckor i Torquay, England med STS: 14356.00 SEK. (OBS! Ev. tilläggspriser är inte inräknade i priset).
Pris för två veckor i Torquay, England med EF:  12695 SEK. (OBS! Ev. tilläggspriser är inte inräknade i priset).

En liten skillnad var det ju på priserna, men med tilläggspriser kan de blir runt 20000 SEK.
Jag vill antingen åka till Australien, Canada, England eller Afrika. Stålar någon? Tack!
Jag har lätt för att lära mig språk, att tala olika språk och, ja, allt som har med språk att göra- ännu roligare blir det att resa samtidigt som man pluggar! =)





_________________________________________________________________________
Update;

Förresten så fyller Stephanie 14 år idag! :)
GRATTIS TILL DEJ BRUDEN! <3

 


Kommentarer
Postat av: Stephanie W

Oj, haha! :D

Jag har inte läst din blogg på hundra år.

Haha, men idag såg jag faktist detta och jag måste ju säga Tack då för att du grattade mig.

Lite sent för mig kanske, men tack iaf!



Och det blir ingen språkresa för mig nästa år. Jag bestämmde mig för att skippa det dehär året och åker 2012 istället.

Kanske kan åka tillsammans då? :D

2009-10-12 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0