Draft: Sept. 25, 2009

Hellluuu tha blog!

Sitter i skolan och har A- tid just nu. Passade på att logga in...

_______________________________________________________________________

Ja, det där skrev jag i skolan idag, när vi satt i datasalen för att besvara enkät på datorerna.
Hann inte skriva klart riktigt som ni ser, hehe.
Första lektionen idag var engelska och vi pratade om adjektiv och gjorde ett litet test. 
Efter det SO. Ganska segt... vi gör pjäser som vi ska spela upp. 
Sedan biologi, börjat arbeta om matspjälkningen nu. Jag lyssnar som vanligt och antecknar mitt allra bäst där. ;)
Lunch, vilken var god idag- kycklingwook.
Och efter lunchen, A- tid och handledning. Vi besvarade, som sagt, enkäter.

Efter skolan tog jag sällskap med Amanda hem, en bit, eftersom vi bor åt samma håll. Gick hem till pappa eftersom vi åker upp till Stockholm på dop imorgon, pappas syster Annas lilla flicka, Felicia. :)
Hade klipptid idag ju, 15:30. Så jag tog cykeln bort efter ett avsnitt True Blood & en kopp kaffe hemma. 
Det var en "elev", eller vad man ska säga, som klippte mig idag. I och med det blev det billigare. Hon var jätteduktig och trevlig, och jag blev grymt nöjd med håret! 
Hon toppade bort några slitna centimeter, klippte upp det några rejäla centimeter och finslipade min snelugg. Voíla! Gick på 250 kronor, kanonbra pris!
En sväng till apoteket efter min favorit försvarets hudsalva. Ett läppcerat är ett måste i fickan på hösten, läpparna torkar ut något fruktansvärt! 
I alla fall... när jag kommit hem efter att höstvinden blåst i mitt nyklippta svall på cykeln hem, blev det ännu en sväng till stan efter lite gottis och en sväng in på Lindex efter underkläder. Köpte med lite underbart naturgodis och så blev det tre par sköna hipsters på Lindex, 3 betala 2. =)

Ikväll har jag bara myst till det, man njuter verkligen av helgen såhär när plugget är igång. 
Pappa gjorde i ordning tacos, för min skull, hihi. Och medans han och Isak var på hockeyträning, typ heela kvällen, satt jag i soffan med mitt godis, tände en massa ljus och tittade på IDOL. Jag blev så glad när båda favoriterna, Tove och Erika, gick vidare. Man blev ju värsta blåst när juryn lurades först med att bara Tove gick vidare ju!!! Jag tänkte bara; nej, stackars Erika, hon som sökt i två år nu.. Men det blev bägge två, YES! Erik är ju också go han med, det är verkligen MÅNGA bra med i år! 

Ni får ha en trevlig helg allihop!
Kramar ♥




  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0