090924

Hej!

Har inte riktigt haft tid till att blogga- massor av läxor och konfirmation. 
I tisdags, första dagen utan bloggande, var det konfa direkt efter skolan. Knallade dit, fikade och sedan gick vi igenom vad bibeln innehöll och sådär, och sedan körde vi en tävling där man skulle leta upp saker i bibeln, vi var så nära på att vinna, men icke. Vinnarna fick godiiiis ;d
När mamma hämtat upp mig efter konfirmationen åkte vi och tittade efter en jacka. Jag hittade en skön Aqua-tex i svart och lilla detaljer på Family House no.1 och sedan åkte vi till Intersport där jag fick en PUMA- sportbag. 

Veckan har rullat på..
Idag efter skolan åkte Agnes, Therese och jag upp till stan för att checka in nya Lindex- butiken som öppnade idag. Kul med en lite större affärs- kedja, Lindex har dessutom bra grejer, speciellt underkläder. Jag lovade mamma att köpa med ett hårspray hem, så jag köpte ett proffs- spray för 49,50 kr. Inte så billigt, men mycket bra!

Imorgon har jag klipptid, ska bli skönt att få bort de nedra delarna av håret, det slitna. Och sedan ska jag nog klippa upp håret lite. Efter det går jag hem till paps, och på lördag åker vi upp till Stockholm för att se på när min lilla kusin, Felicia, döps. 

Grattis vill jag säga till Peter som fyller år idag, hurra! ♥
Och StinaLee som i tisdags den 22 september, fick sin lilla flicka, Mayia. Har följt Stinas blogg ett bra tag, det känns inte alls som att det var 9 månader sedan som hon la ut beskedet i sin blogg... The time goes by really fast. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0