090917

Hej på er.

Är hemma, efter en lång, ganska tråkig dag i skolan.
Dagen började med idrott & hälsa med Fredrik. Eftersom att min förkylning fortfarande sitter i var jag inte ute och sprang som de flesta andra, utan jag satt och läste i min bok. Den fjärde och SISTA (!!) twilight- boken, breaking dawn. Uhh, vad ledsen och deppig jag kommer bli när jag har läst ut den, herregud.
Efter idrotten hade vi svenska, min fabel är klar nu... är väl inte helnöjd, men den duger att läsa upp för småbarnen, lite fööör romantisk kanske? Hehe.
Lunchen är som senast på torsdagar, så vi hade både språk & matte innan. Det var fisk till lunch.
Efter lunchen hade vi engelska, väldigt slappt och skönt- vi tittade på filmen Horton, som jag sett förut. Rolig film!
Den sista och segaste lektionen, teknik. Vi läste och svarade på frågor.

Nu ska jag plugga liiite till läxförhöret imorgon och gå en sväng med vovarna. 
Har ni haft en bra dag?
Kram!  

Kommentarer
Postat av: elin

sv: man ändrar bara där det står height, t.ex 385 till 25 istället,

jag suger på att förklara men jag hoppas du fattar :)

2009-09-18 @ 15:18:36
URL: http://elinbengtssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0