090915

HellloooO! Allt bra?

Jag är på bra humör, och en källa är självklart vädret, men annars är jag väl bara allmänt glad!
Skolan idag började med musik, som vanligt, riktigt tråkigt. Noter, takter och allt vad det är, men det gick väl ganska bra. Sedan svenska- fruktstund med Lasse, SO- vi jobbade med grupparbeterna och sedan språk innan lunch- vi gjord ett test och sedan gick vi ut för att ha rörelse, vi gick runt i parken och fick svara på frågor.
Efter lunchen hade vi bild- vi håller på med tema- plancher, jag målar svalor ;)

Åkte hem med bussen och när jag kom hem möttes jag av ett paket som låg på min säng. Det var min knokk- klocka! Den var skitsnygg och jag är helnöjd! =) Vill ha den gula och den lila också, kanske satsar på någon utav dem när den här har pajjat, man vet ju inte hur länge de håller, men de är nog bra :d

Ska väl ta tag i lite plugg nu och sådär, sätta mig ute i det fina vädret.
Pusssaaaar!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0