torsdag- godmorgon!

Vaken med tuppen och Lisa idag, även att jag velat sova mer...
Lisa är Cillas systerdotter, hon är 2 år och världens sötaste! Lisas storebror Victor sover också över med Hugo här hemma, och igår när inte Lisa fick hänga med och sova över hon me, blev hon såå tjurig och förbannad. Men sedan ringde jag hem till Carol och sa att det var okej om Lisa sov hos mig, att jag gärna ville det.

Jag frågade Carol hur dags Lisa brukar vakna och hon sa klockan 7 ungefär. Ojdå. Så ja, nu sitter vi uppe och tittar på Bolibompa! Hehe. Jag är inte riktigt vaken, hade så gärna velat sova mera! ;)

Idag händer väl inget speciellt. Inget planerat direkt i alla fall.
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lejla

kolla in min blogg :) ! jag säljer kläder för bra priser :)

2009-10-29 @ 18:53:37
URL: http://thelshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0