Mariette Hansson

God morgon!

Jag är vaken lite för tidigt idag egentligen, haha. Jag satt väl uppe till drygt kl 12 och skrev på min novell.
Igår var det ju ett riktigt grymt tema på IDOL, inget mindre än Michael Jackson- hyllnings- tema, WOHO!!! Igår var fakitskt inte Tove min absoluta favorit, eller visst, hon var ju duktigt helt klart! Men jag tyckte mer om snygga Mariette, som har varit en klar favorit från start, hon var skitduktig! Jag har suttit hela morgonen och kikat runt på IDOL- sajten, på MaryJet's blogg och sedan sökte jag på u-tube klipp med Mary. Hon hade visst spelat in en musikvideo och sådär, en riktigt, riktigt fin en. Go Mary!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer under dagen, kanske tränar lite men ikväll ska Agnes, Amanda och jag jobba på Metropol, Eksjös biograf, på filmen Bröllopsfotografen. Då får man ju se filmen gratis och sådär, det ska bli kul! :D

Nu ska jag nog käka lite frukost, sedan kanske det blir gymmet en sväng.

Ha en fin lördag!

Mariette Hansson- I want you back




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0