HÖSTLOV!

Goood mooorggggoooon! (som Henki i min klass säger 24-7, haha!)

Just nu befinner jag mig i Kalmar i Agnes sommarstuga. Vi kom hit igårkväll efter att vi hade handlat lite, precis lagom till IDOL, jag hade panik och trodde inte att vi skulle hinna men det gjorde vi! Mariette var bäst som alltid! ;)
Det är första gången jag är här, och det är verkligen skitmysigt! Inatt sov jag väl ganska hyffsat, fast några toalettbesök blev det och det var vekligen KOLSVART inne i stugan, så jag kröp fram som en blind och kände mig fram till rummet igen, det kändes som en mardröm- PANIK!

Nu är vi i alla fall vakna allihop, och både jag & Agnes har duschat (misstolka inte! HAHA!).
Idag ska vi förmodligen åka in till olika köpcentrum och handla lite.

Ni får ha en skön helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0