Ensam hemma

Det är ganska ovanligt eftersom vi är en så stor familj. WE ARE A BIG FAMIILYY! Hehe.
Tänk vilka möjligheter jag har nu! Jag kan bjuda hem hela högstadiet, be dem langa med sig en spritflaska var och sedan är hela huset rivet imorgonbitti. Men det är inte jag.
Man har andra möjligheter när man är själv hemma också, hehe. Typ sjunga högt högt, hoppa omkring och peta sig i naveln. Haha!

Just nu sitter jag i alla fall i soffan, precis druckit en kopp té och tittat på mammas pojkar. Första gången jag såg det programmet, och det var ju faktiskt ganska kul. Trodde att det var ett riktigt B- program först, men det är ju alltid kul med dokusåpor! ;)
Nu går den där serien om ungdomar som sitter i fängelse, vad det nu är den heter... har inte sett det förut heller. Men jag funderar på att gå upp och ta en dusch, eller näe, det gör jag imorgon.

Hoppas allt är bra med er, kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0