Hos Agnes

Till förhoppningarna så slaggar jag hos Agnes inatt. Såååå mysigt! ♥
Det blir ju såklart IDOL- myyyys, eller fredagsmyyysss, hehe.
Vi cyklade först hem till pappa där jag packade och sådär, och sedan fick vi skjuts hem till Agnes.
Nu sitter vi här, lyssnar på "walking in Memphis" och jag har målat två naglar svarta, haha! Ska strax måla de 8 kvarstående, för Agnes vill sitta här nu, hon slänger iväg mig snart, tror jag, maha!
Det blir skräpmat till middag idag, hehe, vilken fiiiin gästmiddag jag bjuds på då, suck. Skämt åsido, det blir gött!

Trevlig helg på er läsare, puss & kram!


Hittade två bilder på mig bland Agnes bilder från en klassresa till Linköping i sexan.
Vi besökte bl.a ett badhus med Europas längsta vattenruschbana, Cloettas chokladfabrik och ett experimenthus. Det var en lyckad resa! =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0