dansuppvisning

Hejsan!

Det är freeedaaag! Bästa dagen på veckan, så skönt!
Jag är å andra sidan inte helt frisk, vilket suger. Näsan rinner och jag har snytit mig helt röd runt "näspartiet". Jag stannade hemma onsdag och torsdag från skolan, då jag mådde som värst med feber, frossa och huvudvärk. Men idag gick jag, förkyld men lite mer välmående, till skolan. Sedan är dansuppvisningen ikväll och den vill jag gärna inte missa. Vi som verkligen tränat in den dansen under en bra tid, hade ju vart tråkigt och missa den. Tog förresten svininfluensa- vaccinet i tisdags också, men kände mig hängig innan det. Jag var lite orolig över om det var typ influensan jag hade fått innan jag tog sprutan, och sedan glömde jag att säga till gubben som tog sprutan på mig att jag kände mig hängig, så jag tänkte "shit, nu kanske jag får dubbeleffekt av influensan". Men det är nog inte så farligt med det, jag börjar ju må bättre...

Det är riktigt struligt med internet:et hemma hos mamma. Vi har haft en man hemma som har försökt, men det misslyckades. Hatar sånt strul!
Nu sitter jag hemma hos pappa, har druckit en kopp te och nu laddar jag inför ikväll. I dansen ingår tre olika dansstilar och vi ska ha på oss två olika outfits. Först tights, linne+ ett brett skärp. Sedan "mysbyxor/joggingbyxor" och munkjacka. Våra hår ska vara fluffiga. ;)

Missar IDOL ikväll då, men får ta och se reprisen på söndag!
Kram och trevlig helg!


I hate to be cold (förkyld)!!


Kommentarer
Postat av: sosso

SV: javisst jag köper en stor resväska så packar jag ner dig så drar du och jag, bästa kusinerna till THAILAND :D woho !

hihi<3333 Saknar dig sååååå!

2009-11-28 @ 22:06:07
URL: http://allstriins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0