091118

Hej bloggen!

Jag vet inte riktigt vad jag ska blogga om under veckorna. Jag har suttit med en tom "nytt inlägg"- sida uppe ett x antal gånger under veckan, men jag har bara inte haft lust eller inspiration alls, usch. Det är inte lätt det här, nej.

I måndags började vi arbeta och prata om abort på SO:n, vi har precis börjat med etik och moral. Det är ett mycket viktigt ämne tycker jag, absolut. Men det är inte helt lätt att komma fram till bra åsikter om abort, jag vet inte riktigt hundra vad jag tycker om det. Men helt klart så tycker jag att man får göra det om man blivit våldtagen eller på smällen som ung (oplanerat) när man har studier. Men sedan tycker jag inte att man får göra abort bara för att man till exempel har en pojke i magen och man ville ha en flicka. Det är inte helt rätt!

Idag hade vi kemiprov, vilket gick sådär enligt mig. Det kan väl bli ett starkt G eller åt det hållet, kanske.
Och efter skolan hängde Agnes på mig till gymmet. Det är toppen att jag fått mig mig en träningskompis! Pappa var redan på gymmet när vi kom, vi hade bestämt träff där eftersom paps skulle lägga upp ett nytt träninspass åt mig och Agnes. Det blev ett schema med balans, rörlighet och styrka. Perfekt!

Nu börjar bonde söker fru.
Ha det bra, kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0