kiwiiii

Älskar frukt! Speciellt kiwi och vindruvor som jag nyss åt, ñam ñam.

Idag har jag hunnit med en stund plugg, en halvtimmes tupplur, promenad och dusch... dock inte mycket bloggande. Eller typ inget med andra ord. Ett jävla ointressant innan, men jag är ingen storbloggare, inte ens nära. Far away. Jag kan inte hålla på att jämföra mig med dem..de skriver typ 5-10 inlägg per dag. Men de har ju en massa att skriva om ju! Kenza, Blondinbella och Dollyblond.se följer jag dagligen, och dessa avgudar jag!

Imorgon är det onsdag och vi slutar efter slöjden, 11.30. Yes! I slöjden håller jag på å syr ett par jeansshorts, men eftersom jag nyss påbörjat dem, så måste jag nog ta hem och sy, det är ju inte många veckor kvar nu innan sommarlovet! Åååh :D

Ikväll ska jag komma i säng och försöka somna snabbt. Var ju så himla trött och seg i skolan idag..

Sweet dreams

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0