Imorgon flyttar vi!

Hallå!

Skolan idag var väl inget vidare, men idrotten var skön. Moa och jag joggade en runda för vi hade motion och man fick springa/gå vart man ville.
På spanskan skulle vi spela upp våra dialoger för klassen.. jag var och handlade i en klädaffär och Antonia var en som jobbade där. Jag glömde bort mig och råkade ta en replik längre fram i samtalet, och när jag kom dit jag hade plockat repliken ifrån så visste jag inte vad jag skulle säga, så jag tog samma replik igen. Blir ju så himla nervös när jag ska tala inför folk! Hehe.

Slutade vid 14, och det är ju alltid skönt! Cyklade hem och mötte en lite smått förvirrad kille/man som stod med en kartong. Jag svänger in på gården och parkerar cykeln när jag ser killen komma mot mig. Han var riktigt snygg faktiskt, haha. Och frågar mig efter en gatuadress. Jag hade ju ingen aning om det, men han var på rätt gata, så jag svarar "måste ju ligga här i närheten iaf..". Sen fortsatte han att leta. I just sådana situationer kan man göra bort sig rejält. Men jag skötte mig någorlunda. GAH!
Gick in och fixade mellanmål som jag satt mig framför TV:n med. Zappade runt bland kanalerna och hittade ett intressant program om ovanliga sjukdomar och sånt på Tv4 Fakta.
En tjej hade fött med något syndrom så att hon inte kunde le. Vad hemskt! Men de hade opererat in muskler i hennes käke så hon tillslut kunde le. Sedan var det en liten söt mörk amerikansk pojke som hade fött med missbildningar på kroppen. Hans hand bara växte och växte, och hans långfinger var jättestort. Och något läskig.. en kvinna skulle operera bort ögat, men bedövningen släppte. Hon försökte visa det, men hon var förlamad. Hon hörde läkarna säga "skär djupare" eller "dra hårdare". Fyfan, vilken panik-situation! Jag skulle dö.

Imorgon flyttar vi! För nionde gången.. Jag måste verkligen packa nu! Shit, jag har en byrå med massa bröte här jämte skrivbordet, jag har inte tänkt på att rensa ut den! Got to go.
Ha det bra, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0