hunddressyr

Idag blev det ingen lång sovmorgon. Jag hatar att sova länge på morgonen! Jag blir alltid så jävla seg och tjurig om jag gör det, visst, det är väl skönt att ligga o dra sig ibland..
Vaknade vid 8 och gick upp till Peter och mamma, som är morgonpigga, i köket och åt frukost. Sedan gick Peter och jag den långa promenaden vi brukar gå med hundarna. Jag var väl lite trött i benen sen igår, men det var skönt! Nikko och Morris var ju jätte glada och pigga idag!

När vi kom hem hade mamma gjort laxröra, så vi åt smörgåsar med ägg och det på. Smarrigt! Och till efterrätt åt vi princesstårtan från fredagen.
Efter det drog jag på mig shorts och bikini och la mig i solen med min bok bredvid mamma i en badenbaden- stol. Riktigt skönt väder idag!

Nu måste jag fixa till mig lite innan hunddressyren. Puss och kram!

Carpe diem! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0