090524

Känner verkligen att jag fått sol på mig idag. Det liksom bränner i huden nu.
Det var sista gången på hunddressyren idag, tråkigt. Det bjöds på tårta och så. Efter det åkte vi hem till Elvy, Peters mamma, och åt middag. Till efterrätt... tårta! Jag har ätit tårta 3 gånger idag, haha. Nu känner jag mig fet. Nejmen, jag har faktiskt tränat också!

Nu är det kväll och jag har inte haft lika mycket depp- känsla som jag brukar på söndagar. Har hållit igång hela dagen, så jag har väl inte hunnit tänka på att det är söndag, typ.
Har packat kläder, alltså, min garderob hänger med mej när jag byter vecka. Det har bara blivit så att mina favvo- plagg hänger med emellan. Hehe.
Vi skulle testa Isaks nya kastspö nere vid bryggorna innan. Hur det gick?... Linan gick av och draget sjönk ner till botten. Draget fick han på köpet, linan likaså. Men vi har inte riktigt fattat hur det går till än. Hmm.

Kommer förmodligen inte ha internet den här veckan, om inte det är fixat nu. 
Ha en bra vecka, och njuuut av det fina vädret! Godnattpussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0