hårfärgning, :)

tjoo, <3
nu har Hedda färgat mitt hår, så jag sitter med färgen i håret & om 30 min ska jag tvätta ur det :D,
Hedda ska kanske sova här, wiiie!
Vi har hittat på massor idag :D Vi såg Beck- det tysta skriket, den var skit bra!
Hedda är så kul,
för när man går på stan med henne, så tittar hon typ aldrig ifall det kommer nån bil,
så hon typ bara går rätt ut i vägen, o jag bara följer efter o skriker typ
" Hedda, det kommer en bil juue ", mohahaha.
Vet ni en sak? Hedda är kär i min storebror, thihi ;)
Nä, skojja, men hon tkr att han är skiit snygg som typ de flesta... ;p
Oh yeah, Hedda & jag hare bäst!
Besök heddas blogg förresten :)


Kommentarer
Postat av: heddaaaaaa

aw gullunge !

vi har de sjukt kul :)



får göra detta oftare,



pusssspåre ;) <3

2009-03-07 @ 00:29:32
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0