självförtroende

Har pluggat SO & matte, och nu ska jag skriva på min novell som är tills nästa vecka på torsdag. Den heter "Sebastian", men det var inte jag som kom på namnet! Hehe.
Imorgon klockan 17.30 har jag utvecklingssamtal. Skulle egentligen haft det för någon vecka sen, men då var min handledare sjuk. Så, det blir imorgon istället. 
Fick en kommentar med en fråga, så jag tänkte svara på den nu ;

har du bra självförtoende?

Svar
: Jag vill inte påstå att jag har jättebra självförtroende, för det är så olika från dag till dag. Jag kanske är nöjd med mig själv ena dagen och nästa dag kanske jag känner mig helt nere och jag fullständigt hatar mig själv! Jag har inget exakt svar på din fråga, "anonym", men jag hoppas att det duger. :)




Todays outfit:
Jacka, H&M 249:-
Topp, H&M 98:-






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0