schlager-mys

shou!
haha, hedda, den skönaste, hennes sms, oh, så fint hedda ;)

Hemma efter schalger-mys (utan snacks) hos kusinerna ;*
att Caroline gick vidare glädjer mej (yes, I know, think I'm crazy),
för när jag har hört hennes låt ett par gånger, så är den faktiskt helt underbar!
Och hon är ju så speciell, det gillar jag (:
Hennes rörelser, hennes gummistövlar & hennes blå ögonskugga, så häftigt.

Jag saknar hedda <'3
det känns tomt, vet du det hedda... du är min...kåtbock(?)
kom tillbakaaaa!

godnatt (:


Hade på mig min nya skjorta ikväll, LEE 599 kr.
Köpte på 70% REA på JC, så 180 kr.



Riktigt nöjd med min nya hårfärg! (:
Tack för att du hjälpte mig å färga det, hedda. <3
 

Kommentarer
Postat av: heddaaaa

mys vare under dagen & sms är porriiigt ;*





caroline suger för de första & för de andra

så vill jag komma :D <333

2009-03-07 @ 23:05:49
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: ester

åh, älsk . <3

kom då förf*n ((:

2009-03-07 @ 23:07:46
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0