saturday evening

Åh, en riktigt god middag innehållande älgkött & bakpotatis med vitlökssmör har precis gått ner i min mage!
Sitter och lyssnar på Brolle och inväntar en mysig stund famför TV:n med melodfestival-final & dippgrönsaker =)
Heja Caroline Af Ugglas & Malena Ernman! Men E.M.D diggar vi oxå.

Nu måste väl ändå våren vara påväg?
Idag har temperaturen legat på fyra sköna plus grader.
I want spring, more than most!

Jag längtar tills mina saker från H&M kommer, alltså om en-två veckor :)
Och den 15:e maj, då vi flyttar till hus med pappa!
å sen i sommar, ska vi till vackra Lysekil. Som ligger vid det Stora Blå, havet!
I love the sea.

Ha en fin lördagskväll & ta hand om er ♥


Jag och sötnos.


Kommentarer
Postat av: elin

vilken sötnos du är ester !

<3

2009-03-16 @ 18:05:24
URL: http://elinwiiden.blogg.se/
Postat av: ester

naw, duja ;* <3

2009-03-16 @ 20:14:40
URL: http://ehzswie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0