Ahora es la primavera, de verdad!

Nu är det ju vår på riktigt, eftersom vårdagjämningen var igår! Äntligen :D
Idag är jag hundvakt åt lilla Sigge, eller ett litet tag till bara...
Ringde mamma (vi har inte hörts av på hela veckan!) och pratade lite. Frågade om mina HM- kläder hade kommit, och det hade dem. Så mamma vidarebefodrade SMS:et där koderna stod, och så traskade jag bort med Sigge till macken och hämtade dem.
På vägen hem, busade Sigge och jag i parken och vi mötte massor av hundar som var ute idag. Sigge vill såklart hälsa på alla, haha.
I paketet låg jackan, tröjan och skorna. Lika snygga som de såg ut i katalogen, och alla plagg satt jättebra & skorna.

Idag ska jag hjälpa pappa och städa lite, och ikväll kanske jag följer med på fest med några kompisar... jag får se!
Solen skiner och graderna ligger på plus tio. Es tan maravilloso!

Ha en härlig dag och njut av solens sköna strålar!
kramar  ♥










Kommentarer
Postat av: J

schnygga skor !

2009-03-22 @ 20:20:07
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0