18 mars

Blev besviken idag på slöjden... Vi hade nämligen vikare så vi fick inte jobba med våra arbeten, utan istället delade vi in oss i grupper och fick häften om olika plaggs- histora. Och just vi fick BH:n. Suck.
När vi hade läst och pratat om det, fick vi redovisa om det. Verkligen jättekul, inte!
Våran vikarie hade inte riktigt koll på tiden, så vi fick sluta 45 minuter tidigare, haha (:
Så Moa och jag stack hem till henne och hämtade pengar, sen stack vi till Hemköp och köpte choklad.
När vi kom tillbaka till skolan åt vi lunch.

Sen hade vi SO och matte.
På SO:n arbetar vi just nu med religion i grupparbeten. Faktiskt ganska kul. Och intressant!
På matten jobbade vi typ halva lektionen i våra matteböcker, och sen fick vi sitta i datasalen och träna på multiplikation och sen fick man ha fritt.

Vi slutade 15:20 idag (våran längsta dag). Så efter skolan följde jag med Moa hem. Vi pluggade först på matteläxan, och sen busade vi med hennes söta kanin, Ludde och så. (:
Sen kom Ebba dit en stund.
Ebba och Moa skulle på innebandy-match, så jag gick hem sen och åt middag, kyckling med ris.

Försöker mig att plugga på Oliwer Twist- läxan. Men jag fattar inte alls knappt. Hjälp mej!

Nu ska jag dra till gymmet (även att jag är hur trött som helst).


Moa, <3

Kommentarer
Postat av: annno

e ni bästisar??

2009-03-19 @ 14:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0