090324

Hallå bloggen!

Har varit på bra humör idag! Sov riktigt länge och gott inatt, så det kan ju kanske bero på det. :)
Idag är det tisdag, och först på schemat i skolan stod svenska. Då fick vi skriva på våra noveller. Min heter Sebastian, men jag har så himla svårt att komma på vad den ska handla om...!

Efter skolan gick jag upp på stan och köpte del 3 ur vargbröder- serien, demonernas port, så nu har jag något riktigt spännande att läsa! Köpte också en ny sminkborttagning från NIVEA VISAGE YOUNG, wash off!
Vill gymma, men det är bara två timmar kvar tills mitt utvecklingssamtal och mitt träningspass tar typ 40-60 min och sen måste jag ju duscha med, så det får väl bli imorgon..

Juste, fick en fråga av en läsare som undrade hur många läsare jag har på min blogg. Jag har runt 86 besökare per vecka. Nu vet ni det.

Pussar ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0