090314

Godmorgon bloggen!

Nu har jag läst ut den andra Vargbröder-boken, men det finns 4 eller 5 böcker till i hela serien. Jag älskar de böckerna! Helt otroligt spännande, jag rekommenderar dem stort.
Har precis ätit frukost. En riktig bra-för-magen-frukost, med havregrynsgröt, knäckebröd och proviva. Inte för att jag har problem med magen...

Idag ska vi troligtvis till I12-hallen och spela badminton (om det inte är upptaget, och vi får tag i pappa så att vi kan hämta nyckeln).
Och så ska vi storstäda här hemma! Det behövs. Ni som har hund vet.

Ikväll är det ju final i melodifestivalen! Spännande.
Jag hejar på Caroline Af Ugglas :D
Har ni hört/läst att hon varit med i en bilkrock nu i veckan?
Men hon klarade sig utan allvarliga skador. Tur för den stackarn!

Hörs senare, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0