090304

Hej allihopa! :D
Nu är vi lediga och det ska bli jätteskönt med 2 dagars extra ledighet!
Skolan kändes ganska seg idag. Vädret påverkar nog en hel del skulle jag tro, usch för detta slaskiga väder!
På musiken ska vi hitta på egna melodier till texter. Jag är med Moa, Emma, Ebba och Arina. Vi har hittat en dikt på nätet som går såhär:
Dont kiss a boy who eyes are green,
he kiss you once, but find another queen.
Dont kiss a boy who eyes are brown,
he kiss you once, but leaves the town.
Dont kiss a boy who eyes are black,
he kiss you once, but never come back.
Just kiss a boy who eyes are blue,
he kiss you much, and will always love you.

Vi har testat å rappa den och sjunga opera och allt möjligt, hehe. Det är inte det lättaste att hitta en melodi till den kan jag säga.
O så hade vi slöjd, men jag hann inte klart med kjolen idag heller. Den blir nog klar nästa gång om jag jobbar effektivt. Den kommer bli hur fin som helst =)


Dagens outfit:
Svart tunika
Gröna tights
Knästrumpor- Åhlens



Innan skolan idag.






Kommentarer
Postat av: elin

ja det menar jag !

usch, det är svååårt !

men vatten är fint att fota :)

2009-03-04 @ 19:24:48
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0