090103

hallå!
Idag mår jag bättre. Men får se om jag tar mig till skolan imorgon eller vilar upp mig en dag till..
Jag har unnat mej mycket gott de sneaste dagarna, som mörk choklad, fast det är väldigt bra. Och jag är förälskad i nyponsoppa, yummie! 
Har bara varit hemma idag. Läst, pluggat, sms:at och bara varit. Och när man är sjuk så ska man ju ta det lugnt, right?
Min frisyr jag har idag är fin & väldigt enkel.

Du behöver:
hårborste
locktång
hårnål
hårspray
hårsnodd
diadem

Borsta håret och sätt upp i en hästsvans och locka några hårslingor i hästsvansen. Sedan tar du en slinga och snurrar runt hårsnodden så att den inte syns och sedan fäster du slingan med en hårnål, se till så att hårnålen heller inte syns. Sen kan du spraya lockarna med hårspray och sätta på ett diadem. Voíla!

Hoppas att eran helg varit bra!
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0