090615

Halloo.

Vilken dag, vilket väder!
Hedda och jag vaknade vid 10 idag, jag duschade och sedan åt vi frukost. Efter frukosten gjorde vi ordning oss och gick ut. Vi gick in till stan för att först lämna filmen. Som sagt, "i taker lyser stjärnorna" var en riktig hit! En del har sakt att den inte var så bra, but that's bullshit! När vi hade varit på Cahns och lämnat den, gick vi till gamla stan och satt oss på en bänk. Där spelade vi in en videoblogg, som jag ska lägga upp snart. (: Efter det gick vi upp till torget och köpte jordgubbar. Hedda tyckte in om dem. Men de var ju jättegoda. Äh, Hedda har ingen smak. ;d Sen gick vi till Intersport, eftersom jag hade 150:- tillgodo där, så ville jag titta på en bikini. Hittade en fin bikiniöverdel, den passar till min andra bikiniunderdel, så jag köpte bara överdelen.

Vi traskade hemåt. Passerade mormor och morfars område, och Hedda ville hälsa på. Så vi ringde på, och blev bjudna på mumsig knäckglass i solen. De bor verkligen fint där. Området är bara något år gammalt, och de flyttade ner från Stockholm den 3:e juli 2008. Tänk att de varit gifta i mer än 50 år!!! Härligt.
 


Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

har jag dålig smak ? ;O



knappast ;O

2009-06-15 @ 21:49:08
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0