090605

Det är fredag- och det var sista skoldagen i år 7. Så jävla skönt! Fast vi har tre dagar kvar.. Friidrottsdag, klassens dag & friluftsteknik. 
Jag var me Peter på hans nya jobb. Han är ambulansman och deras nya brandstation är verkligen lyxig och grymt snygg designad. Det är som ett stort lyxhotell! Efter ett tag åkte vi iväg för att beställa pizza. Men när vi skulle ringa o beställa, så gick det inte att ringa. Det var strul med Telia-nätet, tydligen. För det gick varken att ringa från min eller hans mobil till fasta abonnemang, det bara bröts av när signalerna gick fram. 
Jag har typ värk i magen och svanken, inte mensvärk. Känner för massage eller ett varmt bad. Åh! 
Nu är jag jävligt trött! En lång sömn ska det blir inatt. För imorgon tar ju min käre storebror studenten! 

Jag vet att jag är ganska usel på att uppdatera..
Trevlig kväll! 


Johannes, fan va du är bra! 
(bild lånad från facebook)

  


Kommentarer
Postat av: Heddaaaa

haha vilken snygging ;O

2009-06-07 @ 00:02:37
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0