sol, vind och vatten

Nu är vi hemma från Långanäs. Ah, det blev ett "vi" där, eftersom pappa, Cilla, Isak & Hugo kom dit efter cykeltävlingen.
Jag var nog den som badade mest idag. Eller jag var det. När jag kom dit satt hela gänget och fikade där, så jag tog en halv kopp med kaffe och en kaka. Sen när jag satt och läste expressen kom hela familjen. Den där cykeltävlingen tog visst inte så lång tid.

Jag tog brädan själv (skönt!) och åkte ut på sjön. Långt ut i mitten av sjön, å så låg jag där och stekte. Paddlade med händerna så jag blev ganska trött tillslut, och det började ju blåsa så det blev små vågor. Kämpade mig in till land efter högst en halvtimme. Jag måste typ vara en fisk eller något i mitt andra liv, för jag kan vara i vattnet hur, då menar jag verkligen hur länge som helst! Det blev tillslut 23 sköna grader i vattnet och då ville jag bara ligga i. Göttans!
Sedan åkte *jag vet inte vem det var* och köpte pizza. Så vi åt pizza till middag idag. Det var smarrigt! Och min Lindt choklad kunde jag inte hålla mig ifrån, den gick jag och åt på hela tiden. Den smälte först och blev typ till gummikonsistens. Jag bara "åh, min dyra choklad har smält!". Så jag stoppade in den i kylen som pappa sa, och då blev den i samma konsistens som den var innan. Tur det!

Imorgon åker vi ut till mamma på landet. Och veckan därpå blir det Lysekil! Som man har längtat till sommarens höjdpunkt. WOHO!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0