så ondödigt

Livet känns så härligt nu på sommaren!
Jag vet inte varför jag bloggar stup i kvarten, men idag har jag sådan lust att blogga, vilken bloggdag! 
Det blir fan ännu varmare än vad det varit nu. Typ 30 grader! Jag ska sola mig till neger (förlåt för uttrycket). Och bada en gång i minuten. Eller så. Jag bara längtar till nästa sköna sommardag.
Måste säga att det är lite rysligt att sitta i köket, alldeles ensam, mittemot ett fönster som står öppet kolsvart rakt ut och en diskmaskin som surplar till ibland, och då hoppar jag högt från stolen. Jag borde lägga mig nu, fast jag var bara tvungen att slänga in detta onödiga inlägg först.

SOMMAR & SOL in my ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0