R.I.P- King Of Pop

Good morning!

Jag vaknar upp av att pappa ska väcka Isak, som han gjort alla de andra morgnarna, vid 7. Hugo går ju på simskola och då gymmar de under tiden, jag var bara med i tisdags och skippat de andra dagarna nu. Har varit ute och joggat istället. Alla andra dagar har jag kunnat somna om, men idag ville jag gå upp och duscha, så jag gjorde det.

När jag tittade in på Kenzas blogg såg jag att Michael Jackson avlidit i hjärtstillestånd. Man kan ju inte tro att det är sant? MJ in my heart ♥
Jag älskar hans musik, man kan inte sitta stilla när låtarna går igång. 
R.I.P Michael Jackson. 

Nu; frukost.


Kommentarer
Postat av: Anonym

han är ett PEDDO!!!

2009-06-27 @ 10:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0