midsummer

Godmorgon !

Det är midsommar, vad gör man på en midsommar? Pappa, Cilla, Hugo och hans kusiner ska till Liseberg, men jag kan inte hänga med. Åh, det skulle vart kul ju!
Mamma frågade om vi ville hänga med och titta på vaktparaden i stan. Okej, det är ingenting för mamma, egentligen, tror jag. Men de va typ så vi hade någonting att göra denna dag. Tycker ni om sill ? Hehe. Inte jag, tror jag.

Igårkväll/natt, kunde jag inte somna på en timme. Varför då? En jävla flugjävel surrade runt i hela mitt jävla rum!!!  Och där stod jag helt sömndrucken i mitten av rummet med en hoprullad tidning i högsta hugg. Den stannade ju aldrig och satt sig någonstans heller, så jag slog den i luften ett antal gånger, men nej, den surrade runt lika glatt. GAAH! Tillslut hörde jag mamma komma upp och gå på toa, så när hon kom ut igen så sa jag att jag hade en fluga i mitt rum, o då sa hon att de bara va å släcka lampan. Ååååh. Hehe. Okej, en hemlis nu då;
JAG ÄR MÖRKRÄDD! Så jag brukar alltid ha min fönsterlampa tänd.
Men då hjälpte det ju inte. Så jag sket i den där himla flugan och somnade. Idag sov jag i alla fall till 10:15. Det va faktiskt skönt.

Nu ska jag fixa min design så det inte är så himla stort mellanrum mellan headern och där mina inlägg börjar. Sedan ska jag äta frukost.

Jag önskar er, mina läsare, en riktigt glad midsommar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0