kiwi

Nu är jag hemma igen. Har pratat med Kiwi, en söt liten knubbig ponny. Hihi. Ska kanske börja rida henne, det är typ ingen som gör det, och hon spricker väl om hon inte får tränas. Hon går tillsammans med 4 stora nordsvenska/ardenner i en hage, och hon är typ utmobbad. Stackars liten!

Anyway. Badplats- mötet gick bra. Måste säga att jag var duktig som krattade stranden så fiiint! Haha. Nu är det så himla fint där nere, jag har bara lust att hoppa i det blå! Kan det inte bli riktig sommar nu, så man kan ligga på stranden och steka och bli bruuun. Gaaah!
Vi grillade där nere, så nu luktar jag brasa.

Nu ska jag... äta godis. Fast, det är ju inte helg än, så jag ska väl spara mig lite.
Puss !

Juste, jag har försökt mig på att göra en ny header, men jag lyckas aldrig. Ni får nöja er med den sålänge, tills jag hittar en expert eller så.


Kommentarer
Postat av: elin

förlåt för jag inte har hjälpt dig som du ville, men jag har fortfarande inte msn ju, är inne på ebuddy hela tiden. och där kan man inte skicka bilder :/

men ska fixa msn snart !

2009-06-19 @ 09:19:26
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0