härlig kväll

Nu sitter vi bänkade framför TV:n, och det är såklart alltid lika mysigt!
Vi har haft en väldigt trevlig kväll hittils med god mat och roliga grimaser som ledde till att jag låg vikt på golvet av skratt. Hahaha! Fick endel av dem på bild. Spelade också in en video när jag busade med Jaga. Den ska ni få se. =)
Nu tittar vi på sommarkrysset, Berg & gynning är bara för sköna! Jag har klarat av alla kryss hittils med lite hjälp av mamma då. Visst är vi bra! Sommarkrysset är riktigt kul.
Sedan blir det att titta på "Marie Antoinette" på Canal+ First.

MYYYS!
 


Jag älskar dig!




Elvy. Hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Bea

Bra blogg du har :))

2009-06-21 @ 01:26:39
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0