fredagskväll

Det blev en riktigt mysig kväll med familjen Bauschke! Pappas hemmagjorda hamburgare direkt från grillen, smarrig Sneakers- tårta och en massa snacks.
Min bok "våtmarker" som är så jävla äcklig att jag ibland vill spy, var väldigt intressant bland männen och killarna. Höhö. Jag tog ut olika stycken som var mest groteska och visade, jag kan fan inte läsa mer i den! Fast, nu har jag ju börjat, så jag måste ju se vad som händer i slutet. Men fyfan, inget jag rekommenderar för er under 18 år i alla fall. Det som mest lockade mig av boken var nog omslaget. Rosa och ett plåster över textens titel.

Nu ska jag göra lite kvällsmat till lillebror som somnat i soffan med huvudvärk. Han har inte varit med så mycket under kvällen på grund av det. Stackarn!

Godnatt!


Hugo, Cilla & jag. Ett skönt gäng nu en sen fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0