090629

Vet ni hur länge jag sov idag? Till klockan 12!!! Men det var inte så konstigt eftersom jag satt uppe och chattade tills klockan 03:30 på natten. Det hade redan blivit ljust när jag gick å la mig.

Herregud, vad varmt det är idag! Man svettas ihjäl om man inte ligger nere vid vatten. Jag orkade knappt göra någonting idag. Så vi åkte till Långanäs för ett dopp. Isak och jag hade grymt kul ute på brädan idag. Jag gled av den som en pingvin typ mitt ute i sjön. Haha! Som jag älskar vatten!
Sen åkte hem och pappa gjorde mat, det blev pastagratäng med köttfärs och honungsmelon i klyftor till. Riktigt gott!

Mamma kom och hämtade oss när vi ätit klart och nu är vi på landet. Ska väl ta ett dopp igen snart. Det måste vara hur skönt som helst i våran lilla sjö här!

Hur har eran heta dag varit? Badat? Skulle tro det..
Ses. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0