090620

Idag vaknade jag vid 9. Ganska seg idag på morgonen, men nu är jag piggare!
Efter frukosten tog vi den dagliga promenaden med hundarna och sedan fixade jag till mig innan Peter och jag åkte in till stan. Först sprang jag in på apoteket. Och när jag kom till kassan med två paket Zon (mot muskelvärk) så började hon babbla om hur jag ska använda den, och att man inte fick vara i solen med det.. blablabla. Men det var ju inte jag som skulle ha det, det var Peter. Så sa hon "du är ju över 16 år, så då får du använda det". Hahaha! Shiet, jag är ju 14. Men det var lite kul. Jag sa aldrig att det inte var till mig, det var ju ändå inte nödvändigt.
Sedan handlade vi lite på Hemköp, och jag köpte nya SOLO där man fick ett fint flätat armband i benvitt och ett korall- färgat läppglans. 

Nu är vi hemma, och ikväll blir det grillad oxfilé. Mmuummsss!! 
Blir en riktigt TV-kväll här hemma, med tanke på att det är så mycket bra på TV ikväll. :D
 
kl 20 på Tv4; sommarkrysset.
kl 3:10 på Canal+ Hits; Arn- tempelriddaren.
kl 16:30 på Canal+ Comedy; Hairspray.
kl 21:40 på Canal+ Comedy; Natt på museet
kl 21 på Canal+ Drama; Margot at the wedding.
kl 21 på Canal+ First; Marie Antoinette.

Jo, det finns en hel del att se på TV ikväll.
Pussar! ♥

Update;

OH herregud! Vilken hagelskur det kom för en kvart- tjugo minuter sedan. Haglet var stora som ärtor och när jag fick en på arnen blev det ett rött märke. Marken blev helt vit! Jag sprang den från datorn för att beskåda vädret, och då började det plötsligt att blixtra och åska. Var tvungen att springa in och dra ur datorn. Därför hann jag aldrig publicera inlägget. Nu regnar det bara. Suck. Vilken grön sommar vi får i år!


Dagens köp.


Flätat armband i benvitt medföljer SOLO.

Och ett läppglans i färgen "tropic coral".


Isak påväg ut i hagelskuren.





Kommentarer
Postat av: ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har! :)

Är allt bra?



Kram!

2009-06-20 @ 19:24:49
URL: http://designbymilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0