090617

Hejsanhejsan !

Vaknade upp till härligt väder, drog på mig bikinin och gjorde ordning frukost som jag drog med mig ut i solen. Rostad macka med marmelad och fil med russin i. Mmm!
Eftersom mamma och Peter jobbade och Isak låg å sov, åt jag ensam med flugorna och katterna. Hehe. Landet!

Jag gjorde en "att göra- lista" igårkväll, så jag har inte varit rastlös idag. När Isak och jag tog en promenad med hundarna innan, såg vi en stor älg! Det bara dundrade när den passerade oss. Fett ballt! 
Mormor och morfar var här ute en sväng innan idag, och vi fikade med hallongrottor och muffins. 
Justeja! Det bor förmodligen en liten igelkott i våran trädgård. För på nätterna brukar den krypa fram till hundgården och hälsa på våra hundar. Haha! Kommer ni ihåg att jag berättade om en räv som var nere vid hundgården och typ "retade upp" hundarna? De vilda djuren verkar gilla våra vovvar. Coolt! 

För en timma sen skjutsade vi Isak till hans träning, men när han kommer hem ska vi förhoppningsvis gå ner och fiska. Hoppas på napp idag! 


Klassiskt, gott och smidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0