090616

Hejsan!

Sommarlovet rullar på. Idag blev jag väckt av Peter, eftersom vädret var så fint på morgonen så vill man ju inte sova bort dagen. Eller hur? Åt frukost utomhus och efter det gick Peter och jag en promenad med vovvarna. Stötte på en massa kor, och gud vilka sträva tungor de har, värre än sandpapper! Haha. Kalvarna är ju föör söta. :)

Nu har vi varit inne i staden och hämtat Elvy. Jag köpte också en bikiniunderdel. Hehe. Sen stack jag in och handlade på Hemköp. Glas & chokladsås blir det till efterrätt, efter kycklingen. Smaskens!

Sommarlooooov,
solen lyser skönt,
sommmarrlooov,
gräset är så grönt. 
Himlen blå vill jag nå
när jag fångas utav vinden,
sommarloov sköna sommarloov.
:D


Jag köpte den svartmönstrade.


Kommentarer
Postat av: Carolin

hah fin bikini!



och förästen hälsa Peter och dem andra!



// Carolin

Ps: längtar till augusti!

2009-06-17 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0