090610

Sitter på bibblan... igen. Amanda och Agnes är också här. Vi sitter liksom utspridda på olika ställen. Det känns liite sådär udda. Men det var typ strul med inloggning och sånt shit.
Jag är blötast just nu. Vattenpölar i skorna och mitt hår är genomblött. Jag hatar att va blöt, yuck.
Vi hade friluftsteknik i skolan idag. Det var sju olika stationer som man gick runt på. Det var faktiskt ganska kul. Även att det blev stirrigt imorse, då jag kom till skolan med cykeln och hade glömt cykelnyckeln. Det här låter väl konstigt? Det är nämligen så att jag har ett cykellås då man måste ha nyckel för att kunna både låsa & låsa upp. Cyklen stod öppen i garaget hemma, och nyckeln hängde inne. Så jag tänkte ju inte på den.
När vi skulle gå till den första stationen på morgonen frågade jag Bea (vår lärare) om hon hade något lås att låna ut. Det hade hon ju inte, så jag fick åka hem och hämta nyckeln. Jag var inte med på första stationen, men den var inte så viktig eftersom det inte var någon poängstation. De roligaste stationerna var kanotpaddling och en där man skulle springa till sjön och hämta vatten i små skålar. Jag paddlade kanot med Henrik. Jag är ganska snabb med årorna, så det gick undan. Vi var typ snabbast. Men eftersom det var Henriks första åktur med kanot, gick det inte såå bra. Jag satt fram, och han bak, och då är det ju han som ska styra, eller vad man säger. Jaja, det var kul ändå!

Imorgon slutar vi skolan, och det är sommmarloooovvv!
Jag vill hem och sätta på mig torra kläder, min internettid är slut om 14 minuter, så. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0