090602

Hallå!

Fan vilket jävla väder det blev idag! Skinande sol övergick till regnoväder med åska..
Vid busshållsplatsen idag blev det värsta krånglet. Jag åker Skurugata-turen som var lite sen idag, och Kolstorp- bussen var också sen. Men sen så kommer ju äntligen min buss, så jag hoppar in och sätter mig. Kolstorp- bussen kommer aldrig, så våran chaffis ringer deras chaffis och frågar varför deras buss inte kommer. Då visar det sig att deras chaufför befinner sig i Sthlm. Asså! Så eftersom de var fler än oss så fick de åka i våran buss och vi fick gå ut och åka med en mycket mindre, typ taxi- buss. Haha!
Dagen har väl inte varit på topp i allmänhet. Jag glömde bort min tid hos kuratorn oxå. Så jag gick bort till henne efter skolan och knackade på, men hon var inte där. Så jag skrev ett meddelande till henne och lämnade till en dam som satt på expeditionen.

Imorgon hämtar mormor och morfar mig innan lunch i skolan. Jag ska till tandläkaren i Nässjö och spänna min tandställning klockan 15, men innan dess ska vi äta ute och mormor ska till optikern. Jag slipper de segaste lektionerna imorgon då; musik, matte & SO.

Jag blev jättelycklig när jag såg att jag fått besöksrekord idag och ett helt gäng med kommentarer! Fortsätt så, det ger mig mer energi till att skriva.
Jag ha ju lovat att lägga ut en bild på vårat nya hus, jag försökte nyss att föra över bilden till datorn, men krångel krångel.. Anitngen kommer bilden upp senare ikväll eller imorgon.

Puss på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0