090701

Hej vänner! Hur mår ni i den här kvava hettan? Jag själv är seg och svettas som en tok.
Idag jobbar både mamma och Peter. Så Isak och jag är hemma själva. Blev väckt av Peter som ringde på min mobil runt 9, och då väckte jag Isak och gjorde frukost.
Har fixat och donat här hemma, gått med hundarna och lyssnat på Michael Jackson, som jag nu gör 24/7. Jag får aldrig nog! =) Jag kom på att vi kanske hade en MJ skiva bland våra gamla vinylskivor. Ni vet, sådana stora skivor som snurrar runt runt. Och det hade vi! Så nu spelas den nere i gillestugan. Kungen Av Pop dör aldrig, i alla fall inte hans musik.

Nu kom mormor och morfar!
Moffa ska göra sina pannkakor som är mycket mycket omtycka och på det ska vi ha färska jordgubbar.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0