the balcony

Just nu sitter jag på balkongen i min mysiga, bruna stickade kofta. Det känns som höst, så mysigt! Jag älskar att läsa Twilight ute på balkongen i det här vädret, och det ska jag göra strax. När jag läser vill jag ha lugn och ro, skönast så.

Mormor och morfar kom precis när Isak och jag skulle ut och springa innan, så morfar lagade till lunchen under tiden vi tre sprang. Ni såg rätt! Jag, Isak och Morris sprang idag. Vi turades om att hålla i kopplet, och han sprang jättefint brevid. Duktig vovve!
När vi kom hem var jag genomblöt, och som tur var hann jag ta en dusch innan pannkakorna var klara. De hade nästan ätit upp när jag kom ur duschen, men mormor och morfar satt kvar och pratade med mig. Jag berättade om våran vecka i Lysekil. Mormor kommer från Göteborg från början, så hon känner till trakerna i Lysekil ganska väl, eftersom det ligger en bit från Gbg bara.

Tänkte lägga in en dagens outfit idag, men det strular med överföringen.. kanske försöker lite senare ikväll.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0